Brood door het raam, deel 2

DSC05175.jpgAls het een succes is, zeggen we het ook!

Een hele week en een dag mijn brood om 10u vervangen door deze lekkere onigiri van bruine rijst en groene linzen. Jawel. Geen stinkende pis meer. Geen flauwtes. Veel meer een voldoen gevoel EN…. wat gewicht bijgewonnen! (wie mij kent weet hoe moeilijk dat is).

Volgende stap: een beetje variatie inbrengen. Sommigen krijgen wat zeewier en sesamzaad in het mengsel, sommigen krijgen een zure pruim ofte umeboshi aan de binnenkant.

Als ik dit kan volhouden (heb net de nieuwe stapel gekookt) dan wordt dit een goede zomer!

2 responses to this post.

  1. Ik hoop dat je nooit ‘bent wat je eet’, want dan zou ik stoppen met de umeboshi 🙂

    Beantwoorden

  2. gna gna 🙂 Ik heb’m

    Beantwoorden

Geef een reactie

