In Leuven in het zo plezant

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

En als je me niet gelooft dan moet je maar eens luisteren naar de Kadril van Kampenhout.

Als deel van twee weekjes in Belgie (wat drie weken reizen betekent) gaan we op stap in Leuven, en ontdekken de fantastische abdij Ter Park. Bedankt aan alle vrienden en familie voor het vrijmaken van de tijd! Tot gauw!

4 responses to this post.

  1. This body of water is interesting! All I know is when the water in the ocean is dark blue that means the water is deep, but this photo means something else. Can you enlighten me please? 🙂

    Beantwoorden

    • Yes! I think it’s the mixture of water from the Fraser River with the Salish Sea. Temperatures, sand and saltiness are so different that the two probably don’t mix easily. We are on an interior sea, so there is very little current to mix the two.

      Beantwoorden

  2. Posted by Depaa on augustus 23, 2015 at 8:27 pm

    In leve
    Kwam ik ze tege
    Ik vond beur de schoonste van ’t land……
    Weet je nog hoe hard ik dat kon zingen?

    Beantwoorden

Geef een reactie

