De tijd inhalen

Zo weinig posts tijdens de zomer had voor een flink stuk te maken met het onwerkbaar traag geworden laptopje dat ik gebruikte. Laatste minuut gekocht in een piepklein tweedehands zaakje in Vancouver in 2013, wegens het ontploffen van mijn goede laptop dankzij de lekker onveilige stopcontacten in het hostel St Clair. Ik kies graag de underdog wanneer ik een slaapplaats zoek in een stad. Maar St Clair mag de gevaarlijke stopcontacten en de dode muizen in de ontspanningsruimte houden. Net als het personeel dat er geen ene moer om gaf. Neh. Take that, slechte karma voor St Clair.

(PS er zijn wel degelijke goede hostels in Vancouver, niet duur en hele goede voorzieningen. De truuk is om niet op “hostel” te zoeken.)

Dankzij een nieuwe laptop weet ik nu eindelijk weer het betekent om een woord te typen en het ook meteen te zien verschijnen op het scherm. Bij deze enkele kiekjes van de voorbije zomer.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

2 responses to this post.

  1. Posted by Helena on september 15, 2015 at 6:55 am

    De foto waarop Suzu a pose striked is de max: “please no pictures” 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

