My secret spot

De (ongewone) hitte en de daarbij  horende veranderde geuren en kleuren brengen herinneringen terug aan China en Okinawa. Ik heb enkele uren te doden tijdens het wachten op een herstelling van de auto. En ik dwaal af tot een plekje dat wel openbaar is, maar waar toch een zweem van mysterie hangt.

Om zonder foto’s toch een beetje te delen wat er gebeurde, ziehier een haiku haha.

Donderend water
is voldoende harmonie
voor de zachte fluit

4 responses to this post.

  1. ………………….maar waar toch een zweem van mysterie hangt …

    Ik begin je blog te lezen, en …. denk dit wordt een heel spannend verhaald, … het begin van een roman vol raadsel doe opgelost moeten worden … “What’s going to happen next?” vraag ik me af

    Ik denk dat de tijd rijp is dat je schrijver wordt!

    Ik geef in ieder geval het startschot!

    Beantwoorden

    • Bedankt Jan!
      Weet je, ik geniet erg van dit schrijven-zonder-doel 🙂 Het geeft mij de vrijheid enkel te schrijven wanneer ik er zin in heb, en ik hoef geen enkele trend te volgen.
      Om fictie te gaan schrijven moet je het gevoel hebben dat je nog een nieuw verhaal uit je mouw kan schudden. Ik leef al jaren in de overtuiging dat elk goed verhaal al geschreven is 🙂
      Maar wie weet…op een dag? Als er wat boeiends de kop opsteekt?

      Beantwoorden

  2. Posted by helenamolineaux on mei 19, 2014 at 5:59 am

    ik vind je verhalen over die zachte fluit er toch wat over…
    Leuke blog hoor broer, dolle boel. Je pizza ziet er niet uit, maar jullie zien er eens zo goed uit. Een prachtige foto van jullie in de keuken na het harde labeur, ziet er goed uit team! x

    Beantwoorden

Geef een reactie

