Don’t it always seem to go…

…That you don’t know what you’ve got ‘til it’s gone?

Niet in mijn geval!

Mijn laatste weken in België zitten boordevol fijne momenten, en ik geniet helemaal van wat mijn dorp en huis te bieden heeft. Een greepje uit de goede ervaringen?

  • Dankzij het vele elimineren is mijn kamer nu op 1-2-3 gekuist. En ik geniet daar zéér zeker van. Is het dan jammer dat ik binnenkort niet meer in die kamer leef? Neen, want ik neem de moed mee om ook in Canada nog meer rommel buiten te bonjouren.
  • Op 1 dag tijd waanzinnig veel gedaan: met de fiets naar Mechelen langs het kanaal. Vanop het pad kan je de olifanten en flamingo’s van dierenpark Planckendael zien. Op het kanaal mensen aan het kayakken. Op de weg terug het nieuwe mountainbikeparcours van Hofstade ontdekt. En dat natuurlijk 2 keer rondgereden, ook al had ik “maar” een citybike, “maar” gewone kleren en oeh…. geen zonnebrilletje! Later nog verder fietsen door bos en veld, en een nieuw verborgen kapelletje en een “nieuw” kasteel ontdekt. Dan iets eten met de familie aan een zonnige vijver en de laatste zon meepikken al noseridend op mijn longboard (op wielen, bien-sur).
    Is het dan niet jammer dat ik binnenkort niet meer in Kampenhout woon? Mo ba nin. Wat ik meeneem is de spirit van ontdekken en proberen. En de vaste overtuiging dat mijn eerste aankoop in Canada een goede fiets wordt. Ik weet al welk parcours ik ermee ga bedwingen.
  • Bijna 25 jaar heb ik in dorp gewoond, en heb sinds +- 2004 de “buitenmicrobe” te pakken. Vorig jaar pas ontdekte ik het geweldige Silsombos. Het mooiste stukje natuur in mijn gemeente, en al die jaren van niets geweten.
    Is het dan niet jammer dat…
    Welzeker niet! Er valt nog zoveel te ontdekken! Ook al moet ik mijn plannen voor Taiwan, Indonesië en de Filippijnen in de koelkast steken, het zou te stom zijn om tijdens de Canadese jaren te zitten kniezen terwijl waarschijnlijk heel wat moois al onder mijn neus ligt.

Life 2.0, here I come!

 

Geef een reactie

