Naar huis binnenkort

Een beetje te vroeg,maar graag maak ik al even reclame voor een korte reisblog.

Op 26 december  ga ik met N naar Vancouver, waarna ik terugvlieg naar Belgie. Om het spannend te houden heb ik mezelf een uitdaging gegeven: in plaats van de dure rechtstreekse vlucht te nemen, ga ik in stukjes en beetjes naar huis, aan dezelfde kost. Na iets meer dan twee weken hoop ik heelhuids aan te komen.

Groot avontuur? Niet meteen, eerder wat citytrips, vrienden terugzien en mij mentaal voorbereiden op ‘reverse culture shock’. Want hoeveel ik ook sakker op Canada, het zal een aanpassing vragen om weer in Belgie te wonen. (Ik zal vooral missen dat je hier rechtsaf mag slaan bij een rood verkeerslicht).

De korte reis valt te volgen om mijn reisblog op travelpod.

(Daar kan je ook meer lezen over enkele vorige reizen).

Geef een reactie

