Cedar, dichtbij maar exotisch genoeg

Ten zuiden van Nanaimo ligt Cedar, een kleine gemeente waar vooral boeren en mensen op pensioen wonen. Er is 1 supermarkt en 1 koffiehuis. En gelukkig een mooi stukje natuur.

Met de korte dagen en de vele regen is er niet veel kans er nog op uit te trekken, maar Hemer park is nog net bereikbaar met mijn 50cc scooter, via de laatste afslag van de hoofdbaan voor het autosnelweg wordt.

Voor mij voelt dit plekje bijna aan als thuis, tot ik aan de overkant van het meer alweer zoveel naaldbomen zie.

3 responses to this post.

  1. Posted by lieve on november 20, 2012 at 10:16 am

    Je moet niet steeds ver weg gaan van je thuis om zulke mooie natuur te ontdekken… prachtig en rustgevend.

    Beantwoorden

  2. Posted by lieve on november 21, 2012 at 10:16 am

    ik bedoelde dus : van waar jullie nu wonen hé….

    Beantwoorden

  3. Dat had ik door 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

