Cowichan Bay en alweer een jaartje ouder

Voor mijn verjaardag trekken we naar Cowichan Bay, waar ik mij goed kan voorstellen dat ik er heel hard van zal genieten wanneer ik 60 ben. Pittoresk, zoals dat heet. Maar de zon schijnt, we eten lekkere frietjes van yams (een soort zoete aardappel) en hangen rond aan de kade.

’s Avonds dacht ik lekker met N te gaan eten, maar ze had op Beach Party stijl (cfr de film met Frankie Avaolon en Anette Funicello) de keet volgestopt met vrienden. Mijn 30e verjaardag vierde ik alleen in een koude tent op de steppe. De 32e vier ik met vrienden in een warme bistro.

2 responses to this post.

  1. Posted by Depaaa on oktober 15, 2012 at 8:35 pm

    Hoop dat je ervan genoten heb. Wish I was there

    Beantwoorden

  2. Ja haha met al die vrouwen om me heen kan ik dat begrijpen 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

