Zweten, of toch niet?

Tot vorige week was het hier lekker warm. Bijna 30 graden, zo heb ik het graag. Wekenlang rondlopen zonder sokken en (meestal) bovenkleren. Da’s natuurlijk een voordeel van geen werkvisum te hebben haha. De enige keren dat ik een trui aanmoest was in de supermarkt. Het concept van energiebesparing slaat nog niet erg aan, met als gevolg dat de hele supermarkt ijskoud is. Iedereen rondom mij klaagt dat het te warm is, terwijl het voor mij hier eindelijk ‘begint’ haha.

Ik liep voorbij een bar, en zag een grote poster op de deur “vanavond gesloten wegens airco kapot”. Wanneer ik terugdenk aan heldhaftige bezwete zomeravonden in Belgische cafées dan moet ik helaas besluiten dat ze hier op het eiland niet veel gewend zijn.

Ondertussen is het alweer een pak kouder. Het is nu wachten op de laatste hittegolf in september en dan is het weer 9 maanden uitkijken naar iets beters.

2 responses to this post.

  1. Posted by Depaa on augustus 23, 2012 at 7:58 am

    En hier, op de Kirchberg, 35° graden en geen airco en wel een werkvisum 😦
    (maar geen beren)

    Beantwoorden

  2. Hoe, geen beren? En al die collega’s met een baard dan?

    Beantwoorden

Geef een reactie

