Toeval of niet, wie helpt?

Zolang ik mij kan herinneren heeft deze muurversiering in mijn kinderkamer gehangen. Tijdens de tienerjaren moest hij wijken voor posters van Nirvana of vrouwen die niet konden zingen maar wel een flinke boezem hadden. Bij het verhuizen haalde ik het van onder het stof.

Waar de tekening mij vroeger weinig beroerde, zie ik nu een heel grote overeenkomst met de kunst van Inuit in het noorden van Canada. Vorig jaar bezochten N en ik een tentoonstelling over hun oude en recente kunst, en waren erg onder de indruk. De stijl en de vormgeving is duidelijk dezelfde. Kan iemand mij helpen achterhalen waar het oorspronkelijk vandaan komt?

2 responses to this post.

  1. Posted by lieve on juni 25, 2012 at 9:29 am

    Heb je dat niet van tante Annie gekregen???

    Beantwoorden

Geef een reactie

