Supermaan

Deze post dateert van mei

De supermaan van mei was een ideale gelegenheid om de verrekijker boven te halen en wat te staren naar kraters op de maan. Ik herinner me een keer toen ik langsging bij de zoon van een bekende weerman in België. Ik zette en voet binnen en de man vroeg wild enthousiast “heb je ooit al eens de maan door een goede telescoop gezien?” Hij had een gigantische telescoop in de tuin, compleet met roterend platform. Zo fancy is mijn opstelling in de tuin met statief en camera niet, maar ik heb evenveel plezier vanavond.

 

Geef een reactie

