Sillyness

Jarenlang duurde het. Bij elke schoolfoto, familiefoto, spontane foto..

“Wanneer lach je nu eens gewoon?”

Ik ben er nooit in geslaagd de “gewone” fake lach meester te worden. Daarenboven was ik jarenlang beschaamd over mijn eigen uiterlijk (grote tanden, flaporen, lange neus, puisten puisten puisten etc etc). Het resultaat waren foto’s waar ik er steevast uitzag als een psychopaat die met het verkeerde been uit bed gestapt is.

En toen besloot ik om voortaan maar gewoon dwaas te kijken op foto’s.

Nog grotere kreten van verontwaardiging bij familiefoto’s, maar ik heb nu tenminste vrede met mijn eigen tronie 😉

Hieronder:  een foto van vorige herfst, toen we een bosbessenstruik vonden voor Naomi, en een intiem moment met een versgebakken brood.

3 responses to this post.

  1. Posted by Depaa on maart 8, 2012 at 4:06 pm

    Sylliness is a joy for ever
    (iemand die het weten kan)

    Beantwoorden

  2. Posted by lieve on maart 14, 2012 at 11:18 am

    Ja in de puberteit is het heel belangrijk hoe je eruit ziet… maar we weten allemaal dat we nadien mooier worden en dat we nog later heel veel zaken beter kunnen relativeren.
    Trouwens, wanneer ik hier je trouwalbum laat zien, dan zijn alle reacties van : wowh wat een knappe kerel en dit komt niet alleen door je mooi kostuum. Ook je ontspannen en gelukkig gelaat spreken boekdelen… houden zo.
    mama

    Beantwoorden

  3. Hehe bedankt 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

