Wij zullen doorgaan

Twee weken geleden, lekker skatend, opeens de lucht in. Ik probeer stijler en stijler op de wanden van de bowl te gaan, maar hier stond ik toch niet op mijn plank zoals het hoort.

Airborn zijn is fijn, tot het moment van landen komt. Netjes een noodlanding gedaan, met alleen maar enkele schaafwonden en een dikke brandwond.

In het verleden heb ik zoveel dingen geprobeerd, en altijd kwam er wel een moment waarop er iets grandioos misliep, en ik luidkeels verkondigde dat de hobby zichzelf een eind kan op gaan fucken.
Deze keer niet.

Deze keer ga ik door. Verleg ik de grenzen, doe ik wat ik nooit had durven hopen als stundelende tiener.

Geef een reactie

